torsdag

Rødrosa bryllupskort

Her er det andre bidraget til Sketchy Colors skisseutfordring. Jeg synes det er spennende å blande farger som mange mener skjærer med hverandre, men det kan jo også fungere ganske så bra. Her har jeg lage bakgrunnen sjøl med dabber, stempel og embossing. Det rosa hjertet er rett og slett sukkertøy fra en Twilight-boks (den ultimate kjærlighetshistorie) som jeg har hatt glossylim på og limt på en gammel knapp som jeg banka på med hammer. Love er fra et armebånd jeg har demontert.  




5 kommentarer:

  1. Så fint det var :) Flink og kreativ er du - Jeg hadde IKKE fått til noe slikt ;) Ha en fin kveld <3

    SvarSlett
  2. Kjempe fint:) Twilight...ja virkelig den ultimate kjærlighetshistorien. Edward <3

    SvarSlett
  3. Stilig!
    Tøft med annerledes pynt, kor kreativ du e ;0)

    ღGry

    SvarSlett
  4. Så flott kort!
    Flotte farger og stilig pyntet!
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    God helg!
    KLem Anne

    SvarSlett
  5. Rålekkert! Takk igjen for inspirasjon :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...