torsdag

Norgesglass



Det er noe nasjonalistisk over norgesglass. Jeg har alltid blanda nasjonalisme med en dæsj sør-europeisk matkultur ved å fylle dem opp med pasta. Nå har jeg kasta tørrpastaen på båten (mye bedre med fersk!) og dermed sto jeg igjen med glass som var klare for nye bruksområder. Jeg avla bloggeren Fru Ask Wilhelmsen et lite virtuelt besøk for å få noen tips på hva jeg kunne bruke dem til. Det mangla ikke på kreative forslag der i gården, og vips hadde to kubbelys funnet veien ned i glassa. Fru Ask foreslo også at det går an å male dem. Men hvordan gjør en det? Noen forslag der ute?

Anbefaler alle å ta en kikk på Fru Ask Wilhelmsens interiørblogg. Trykk på linken under!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...