torsdag

Oh! No!


Egentlig så skjønner jeg ikke helt hva som foregår i dette klippet. Bortsett fra at Harrison Ford ser seg sjøl i en Indiana Jones-film og at det er første gangen.. Nå er ikke det så uvanlig at skuespillere ikke ser seg sjøl på film. Johnny Depp har også holdt på slik i alle år, med den forklaringa at han ikke liker å se seg sjøl på lerretet. Han synes de kunstneriske prosessene i forkant er langt mer spennende. Hvorfor Ford ikke har sett Indiana Jones-filmene veit jeg ikke, men det som er så morsomt her er at han blir så overraska over hva som foregår. Nesten så jeg lurer på om han har glømt at han har vært med på innspillinga. 


Les også: 

3 kommentarer:

  1. Jeg er filmnerd og har (på fuktige kvelder sånn ca kl 2) hatt heftige diskusjoner om hotfaktor. Indy vs Han solo...
    hvem ville du tilbragt et døgn sammen med?
    At Harrison er hot er liksom ikke så sjokkerende, mannen er som en god rødvin, bedre med alderen.

    SvarSlett
  2. Jeg stjal denne til facebook jeg...
    Genialt klipp...

    SvarSlett
  3. Klippet er helt herlig! Også oppdaga jeg at han har en øredobb i flippen. Ikke verst til å være en kar på hans alder!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...