lørdag

Rykter om FLERE Twilight-filmer!


Oi! Oi! Oi! Det går et rykte i Hollywood om at Twilight ikke er et avslutta kapittel etter Breaking Dawn. Jackson Rathbon (han som spiller Jasper) forteller at det snakkes om å lage kortfilmer som tar for seg bakgrunnen til Cullen-familien i større omfang. Hvis det stemmer, så blir det jo ikke så mye Bella-Edward-Jacob-drama, men mer hvordan-jeg-blei-vampyr-drama. Høres ikke dumt ut, det!

Etter at rettighetene blei solgt til Lionsgate, så har presidenten i selskapet sagt følgende om eventuelle flere filmer: 

It's hard for me to imagine a movie that does $700 million-plus doesn't have ongoing value. It's an amazing franchise that they have done a great job of maintaining with absolutely no deterioation. So the simpe answer is 'Boy I hope so.

Ok, så er det vel kanskje en viss direktør som har dollartegnet rimelig langt framme i skallebrasken. Men spørsmålet er om han får med seg skuespillerne. Jeg trur de var rimelig kjei hverandre etter Breaking Dawn var ferdig innspilt. 

Les også: 

2 kommentarer:

  1. Jeg liker det på en måte hvis de skal lage filmer om hvordan de ble vampyrer, på en annen side liker jeg det ikke. Jeg er redd for at filmene skal bli enda dårligere enn twilight filmene og ødelegge forholde folk har til de andre filmene:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tipper folk kommer til å kaste seg over med liv og lyst. Denne frenzien ser ikke ut til å gå over.

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...