søndag

Enda en Jennifer i Hollywood


På torsdag valfarta jeg til Lillestrøm for å se filmen The Hunger Games. Hadde egentlig tenkt til å se Snøhvit-filmen med Julia Roberts, men den var plutselig bare å finne som dubba versjon. Og det er ikke særlig spennende. Derfor blei det hurtig gjort endringer i planene, og da falt valget på denne filmen. Bøkene har vært det store etter Twilight og Harry Potter, og jeg lover å blogge mer om filmen litt seinere - men jeg må bare ta for meg hun som spilte hovedrolla i filmen; Jennifer Lawrence. 

For det første så lurer jeg på hvor mange Jennifere det er plass til i filmbyen. Fra før av har vi den o' store Friends-dame Jennifer Aniston. Så er det syngedame Jennifer Lopez, skuespiller og Ben Affleck-kone Jennifer Garner og til slutt den kanskje ikke fullt så kjente Jennifer Love Hewitt. Og nå kommer det altså en ny Jennifer på toppen av alle de andre. Hun er 22 år gammel, veldig lite amerikansk fordi hun snakker rett fra levra og her sterke meninger om kropp, slanking og kommer med freidige skotupper til magre kolleger. 

For ikke altfor lenge sia besøkte hun Letterman (som sammen med Ellen er det beste talk showet amerikanerne har å by på (bortsett fra alt i mellom, da) når det gjelder intervjuer) - og der legger den nye Jennifer ut om hvordan hun oppfører seg om en chiuaua når hun er nervøs og får klamme hender av å bli intervjua av Letterman. Intervjuet er litt langt, men ta tida - dette er et fyrverkeri!


Les også:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...