lørdag

Friends with Kids


På Critics' Choice gikk produseren av Bridesmaids, Jude Aptow, høgt ut med barten og fortalte alle tilskuere at kvinner er morsomme. I forkant hadde den amerikanske komikeren Jerry Lewis vært ute med sin bart og sagt at kvinner ikke er morsomme, noe som i seg sjøl er en fornærmelse mot det andre kjønn. Så da Bridesmaids vant kategorien for beste komedie, så syntes produseren at det var helt på sin plass å rydde opp i den misforståelsen. Og det skjedde med hele USA som tilskuere. Antar Jerry Lewis ikke var helt fornøyd med det?

Uansett, nå er omtrent hele skuespillerstaben fra Bridesmaids i gang igjen med filmspakene. Det kan virke som om disse virkelig liker å jobbe med hverandre. Kristen Wiig, Jon Hamm (han fra Mad Men veit dere..), Maya Rudolph og Chris O'Dowd har laget Friends with Kids, som har premiere i april. Og det er ei dame bak spakene; Jennifer Westfeldt. Sjøl om jeg ikke lo meg helseløs av Bridesmaids, så skal jeg nok få med meg denne. Ikke minst på grunn av Chris O'Dowd. 

Synes du Bridesmaids var bra? 


Les også:


1 kommentar:

  1. Jeg ble ganske skuffa over Bridesmaids, synes ikke den var særlig morsom. Det er en søt nok film, men jeg forventa at den skulle være hylende morsom (for det har "alle" sagt) og det var den absolutt ikke. Lo nesten ikke en eneste gang!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...